AUTOBOND GROUP a.s.

SWACE - Technologie a výkon

Síla hybridního systému

Nechte se nadchnout ohleduplností k životnímu prostředí. Propracovaný hybridní systém pohání Swace dle konkrétních okolností, a to benzinovým motorem, elektromotorem nebo oběma najednou. Výsledkem je nejen mimořádně nízká spotřeba paliva a emise, ale také plynulé a silné zrychlení a neopakovatelný zážitek z jízdy.

Hybridní systém

Elektromotor se stará o hbité rozjezdy z místa. Ve vyšších rychlostech a při ostřejší akceleraci se připojuje spalovací motor, úsporný benzinový čtyřválec o objemu 1,8 litru, který se ve Swace stará také o dobíjení hybridní baterie, pokud je to potřeba. Elektřina se vytváří roztáčením generátoru spalovacím motorem a také rekuperačním brzděním pomocí elektromotoru při zpomalování, když je stav nabití baterie nízký. Kdykoliv se Swace zastaví, všechny pohonné jednotky se odpojí, aby se předešlo zbytečnému plýtvání energií.

Jízdní režim EV mode

Pokud chcete předejít vypouštění emisí a obtěžování okolí hlukem motoru, ať už v obytných zónách, nebo v podzemních garážích, stiskněte tlačítko EV mode. Spalovací motor se vypne a Swace pojede výhradně na elektřinu.*

* Využitelnost režimu EV mode je omezena stavem nabití baterie a dalšími okolnostmi, proto se dojezd čistě na elektřinu může v různých situacích lišit.

 

Jízda

Využívání energie z baterie  => Dobíjení baterie => Generátor => Elektromotor => Spalovací motor

 

Vždy plně pod kontrolou

Když řídíte Swace, cítíte komfort a jistotu. Každá jízda je potěšením díky vynikajícímu odpružení, lehkému řízení a možnosti přepínání mezi jízdními režimy. Zásluhou nízkého těžiště, precizně nastaveného podvozku a funkce asistenta řízení vozu v zatáčce (ACA – Active Cornering Assist) je i v nejostřejších zatáčkách chování vozu jisté a přesně ovladatelné.

Asistent řízení vozu v zatáčce (ACA – Active Cornering Assist)

Tato funkce v ostrých zatáčkách přibrzďuje vnitřní kola, aby pomohla předcházet nedotáčivosti. Výsledkem je plynulejší změna směru, která se co nejvíc podobá Vašim představám a pomáhá Vám mít vůz plně pod kontrolou.

Tři volitelné jízdní režimy

Podle vlastní chuti nebo jízdních podmínek můžete zvolit jeden z režimů – NORMAL, ECO či SPORT – čímž ovlivníte chování vozu.

Režim NORMAL – Tento režim nabízí rovnováhu mezi jízdním komfortem, ovladatelností a nízkou spotřebou. Je ideální do běžných provozních podmínek.

Režim ECO - Tento režim je zaměřen na snížení spotřeby paliva. K úsporám vedou tlumenější reakce na plynový pedál a snížení výkonu klimatizace. Režim ECO je ideální do pomalého městského provozu.

Režim SPORT – Tento režim je určen pro všechny situace, kdy řidič vyžaduje rychlou odezvu na plynový pedál a okamžitě dostupný maximální výkon.

Zavěšení kol

Přední zavěšení kol se vzpěrami McPherson a zadní víceprvková náprava v sobě spojují vynikající ovladatelnost a jízdní komfort. Přední zavěšení je navrženo také s velkým důrazem na přesnost vedení kol v zatáčkách při středně rychlé až velmi rychlé jízdě.

suzuki swace - zavěšení kol