AUTOBOND GROUP a.s.

IGNIS - Bezpečnost a jízda

ALLGRIP AUTO Vám dává bezpečnou svobodu pohybu bez ohledu na změny počasí a povrch vozovky.

AllGrip AUTO je optimální systém 4WD, který dopřává řidiči klid při řízení v každodenních situacích, především pak při jízdě po kluzkých silnicích a na sněhu. V momentě, kdy systém zaznamená ztrátu přilnavosti předních kol, viskózní spojka pohonu 4WD automaticky začne přenášet točivý moment i na zadní kola pro lepší trakci.

suzuki ignis allgrip systém

Dáme Vám vozidlo, které se nezalekne drsných cest a může vyrazit do míst, jež byla autům v minulosti zapovězena.“ S touto filozofií byl v roce 1970 vyvinut náš první model s pohonem všech kol. To byl začátek systému AllGrip, proslulé technologie pohonu 4×4 značky Suzuki.

Za téměř půlstoletí byla naše technologie Suzuki 4WD rozpracována tak, že poskytuje řidičům ještě více vzrušení, radosti a bezpečí. S kombinací nového Ignisu a pohonu AllGrip můžete rozšířit spektrum svých aktivit a vybrousit svůj řidičský styl.

Excelentní jízdní vlastnosti oslňují za každé situace a jsou zárukou vzrušující cesty.

motor a převodovka suzuki ignis

Motor 1.2. Dualjet

Motor 1.2 DUALJET disponuje vysokým kompresním poměrem, proto je vybaven jedinečným systémem vstřikování, který přispívá k efektivnímu využití energie z paliva.

Převodovka

Přesná a hladce řadicí pětistupňová manuální převodovka je navržena pro maximální přenos výkonu motoru, a tedy co nejnižší spotřebu paliva.

Nově vyvinuté odpružení

Zavěšení kol je vyprojektováno tak, aby bylo co nejlehčí a současně velmi tuhé. Kromě hladké, komfortní jízdy je výsledkem snadné a současně přesné řízení bezprostředně reagující na podněty řidiče.

Asistent rozjezdu do kopce (HHC – Hill Hold Control)

asistent rozjezdu do kopce suzuki ignisFunkce Hill Hold Control zabraňuje couvnutí vozidla při rozjezdu do kopce. Asistent udržuje auto zabrzděné po dobu přibližně dvou vteřin, kdy má řidič čas přesunout nohu z brzdového pedálu na plynový.

 

 

Asistent sjíždění svahu (HDC – Hill Descent Control)

Při strmém klesání, když vozidlo vyhodnotí brzdění motorem jako nedostatečně účinné, se automaticky aktivují brzdy. To řidiči pomáhá bezpečně udržovat rychlost, aniž by se dotkl brzdového pedálu, a umožňuje plně se soustředit na řízení.

Automatické brzdění omezuje rychlost vozidla přibližně na 10 km/hod

Stabilizační systém Grip Control

stabilizační systém all grip u Suzuki IgnisTato funkce zajišťuje plynulý rozjezd na kluzkém povrchu, například na sněhu nebo v blátě. Systém velmi rychle přibrzdí prokluzující kola, nechá přenášet točivý moment motoru na kola s lepší přilnavostí a pomocí systému kontroly trakce omezí ztráty točivého momentu, aby byl rozjezd maximálně efektivní.

Chytrá úsporná technologie pomáhá šetřit palivo v zájmu mimořádně hospodárného cestování.

Podvozková platforma nové generace HEARTECT přispívá k nízké spotřebě paliva a vyššímu komfortu

Kvalita jízdy je z velké části dána základní strukturou karoserie. Vysoce pevná podvozková platforma Ignisu umožňuje významně snížit počet dodatečných výztuh, což se kladně odráží v nízké hmotnosti vozu a následně i v příznivé spotřebě paliva. Tuhá konstrukce také zvyšuje pocit jistoty a stability při řízení nad standardní poměry kompaktních vozů. Minimalizace rozměrů motorového prostoru dovolila využít co nejvíce místa pro posádku a zavazadla.

podvozková platforma suzuki ignis

Využití pokročilých bezpečnostních technologií „pro všechny případy“ vnáší klid do Vašeho každodenního cestování

(Na přání je systém DCBS dostupný i pro výbavy COMFORT a PREMIUM. Více informací u Vašeho autorizovaného partnera Suzuki)

Dvojice kamer za čelním sklem rozpozná vpředu jedoucí vozidla, chodce a vodicí čáry na vozovce stejně jako lidské oči. Na základě informací zachycených těmito kamerami pomáhá bezpečnostní systém předejít kolizi, případně zmírnit její následky prostřednictvím varování řidiče a automatického brzdění.

dual camera brake support suzuki ignis

Varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu

Pokud vozidlo jede rychlostí vyšší než přibližně 60 km/h a začne opouštět jízdní pruh bez aktivované směrovky, systém na tuto skutečnost řidiče upozorní vibrací volantu a rozsvícením kontrolky na informačním displeji.

Systém sledování únavy řidiče

Pokud vozidlo jede rychlostí vyšší než přibližně 60 km/h a kličkuje ze strany na stranu v jízdním pruhu, systém řidiče upozorní na únavu nebo ztrátu koncentrace varovným signálem a zobrazením na informačním displeji.

Signalizace nouzového zastavení

Při náhlém sešlápnutí brzdového pedálu v rychlostech nad 55 km/h se kromě brzdových světel samočinně aktivuje také výstražná funkce směrovek, aby byli na nebezpečí upozorněni řidiči dalších vozidel.

Total Effective Control Technology

Struktura karoserie Ignisu je navržena pomocí této důmyslné technologie tak, že v případě nehody účinně absorbuje a rozprostírá nárazovou energii.

Šest airbagů

Součástí standardní výbavy Ignisu je šest airbagů – dva čelní, dva boční a dva záclonové hlavové.

bezpečnostní prvky suzuki ignis