PRODEJ UKONČEN – AKTUALIZOVÁNOI 23. 11. 2018
Letošní ročník autosalonu v Ženevě představil naši novou posilu v segmentu malých vozů, nové Suzuki Celerio. Ve své třídě vozů zaujímá přední pozice v nabídce vnitřního prostoru a zaujme extrémně nízkou produkcí CO2.
Obří porce místa
Suzuki Celerio vám nabídne opravdu velkou porci místa pro vás i vaše spolucestující a překvapivě velký zavazadelník s objemem 254 litrů. To je jedna z nejvyšších hodnot v rámci své třídy. Délka vozu je 3,6 m, šířka 1,6m a výška? 1,53m. I cestující na zadních sedadlech se nemusí bát bouchání hlavou do stropu.
Mezi předními a zadními sedadly je vzdálenost 743 mm, to je dost i pro pohodlné svezení cestujících vzadu na delších trasách.
Kdy vám nové Celerio nabídneme? Těšte se již koncem tohoto roku.
Jízda jako v bavlnce
Zavěšení zadních kol je řešeno klasickou torzní tuhou nápravou se zploštělým koncem. Podvozek nové Suzuki Celerio je tak nesmírně stabilní. Kola, umístěna blízko k okrajům vozu ještě více umocňují jízdní stabilitu a omezují naklánění vozu v zatáčkách. Tento stabilní podvozek nabízí ještě jedno velké plus – nízkou podlahu zavazadelníku. Objem kufru 254 l je ve své kategorii nevídaný a nízká nakládací hrana a vysoký úhel otevření zavazadlových dveří usnadňuji nakládku zavazadel.
Úsporné bláznění s novými motory
Nové Suzuki Celerio vás potěší i další novinkou. Zbrusu novými motory. Díky úspoře kilogramů a nejnovějším technologickým vychytávkám se podařilo dostáhnout hodnoty CO2 85g/km. Ve své třídě jde o nejlepší výsledek, který nás pochopitelně těší.
2 inovativní motory
Suzuki představila pro novou Celerio 2 nové motory. Tříválcový 1,0 l motor K10C je benzínový agregát s automatickým systémem START-STOP. Doplňuje jej motor K10B. Oba poskytují výkon 68PS (50kW) při točivém momentu 90Nm. Motor K10C je doplněn o technologii DualJet, která snižuje spotřebu paliva a činí z tohoto motoru jeden z nejúspornějších ve své třídě.
Bezpečnost především
Již v základní výbavě vás Celerio ochrání 6 airbagy včetně bočních airbagů. K dalším prvkům patří systém ESP, systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS) a samozřejmě systém ISOFIX pro obě zadní sedadla k uchycení dětské autosedačky. Vozy s automatickou převodovkou jsou doplněny o asistent rozjezdu do kopce.