AUTOBOND GROUP a.s.

VITARA S - Motorizace

Silné hnací ústrojí pro zábavnou jízdu

Motor, převodovka a další části hnacího řetězce harmonicky spolupracují, aby zajistily maximální výkon. Jednotlivé komponenty se navzájem doplňují a vytvářejí dokonalou souhru – někdy silnou, jindy sportovní. Řízení Vitary je jedinečným požitkem, který bude chtít zkusit každý.

BOOSTERJET 1.4 – 103 kW/5500 ot./min

Výkon a efektivita – to je motor 1.4 l s turbodmychadlem a přímým vstřikováním benzinu. Bez ohledu na podmínky vyniká BOOSTERJET silou a zároveň vynikající spotřebou paliva. Okamžité zrychlení je zárukou agilní jízdy s dostatkem točivého momentu na dálnici i v terénu.

Nová šestistupňová automatická převodovka – Precizní řídicí jednotka řazení zlepšuje odezvu v nízkých rychlostech, při rozjezdu nebo ve stoupání a snižuje otáčky motoru při jízdě vysokou rychlostí. Kromě toho byla oblast zamykání hydrodynamického měniče rozšířena pro svižnější akceleraci, nižší spotřebu paliva a lepší akustický komfort. Řadit lze i v manuálním režimu páčkami řazení na spodní straně volantu.

Šestistupňová manuální převodovka – Optimalizované převodové poměry snižují spotřebu paliva a umocňují jízdní dynamiku. Vybavení převodovky pečlivě vyladěným protizávažím zajišťuje dokonalý pocit z řazení. Zvýšená tuhost skříně převodovky potlačuje přenos hluku a vibrací.

Spotřeba paliva a emise CO2

Nová Vitara S s motorem 1,4 BOOSTERJET se chlubí skvělou dynamikou a nízkou spotřebou paliva, mimo jiné díky lehké konstrukci a standardně dodávanému systému Auto Stop Start, který vypíná motor při zastavení například na semaforech. Za dokonalou hospodárností stojí dále optimalizace poháněcího ústrojí a vývoj zcela nových převodovek. K dispozici je šestistupňová manuální převodovka anebo šestistupňová automatická převodovka. Nová Vitara 1.4 BOOSTERJET s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou dosahuje kombinované spotřeby 5,2 l/100 km.

Pohon všech kol bývá v souvislosti se spotřebou paliva a emisemi obvykle vnímán jako škůdce. Sofistikovaný systém AllGrip automobilky Suzuki ovšem dovoluje i verzím 4×4 dosahovat pozoruhodně nízkých hodnot spotřeby a emisí CO2, které u Vitary S s manuální převodovkou činí pouhých 5,4 l/100 km v kombinovaném režimu a 127 g CO2/km a s automatickou převodovkou 5,5 l/100 km a 128 g CO2/km.

Nepřehlédněte:

Suzuki Vitara S – když se dokonalé ještě o kus vylepší